سکوت می کنم ...

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

سکوت می کنم ...

 

 جاده ی مبهم خاطرت تلخم را درین نیمه راه می نگرم و سکوت می کنم

 

قطره های نقره ای اشک هایم را هنگام خشم لمسیده و سکوت می کنم

 

مرغ خسته ی حسرت دستانم را در آغوش می گیرم و سکوت می کنم

 

دلبستگی های فریبانه ی شهر را نظاره کرده و سکوت می کنم

 

آن گاه که در قیل وقال مردم شهر گم می شوم ، سکوت می کنم

 

ناز و کرشمه های کودکانه ام را به تاراج سیمرغ می گذارم و باز سکوت می کنم

 

ستاره ی امید را در هاونگ لیلی کوبیدم و سکوت کردم

 

تا شاید از خرده هایش باغچه ای پر از مریم یاس را روی صفحه ی سپید چشمانم نقاشی کنم
در پایان نیز مطمئن باش نقش تو را با رنگ سکوت رنگ آمیزی می کنم...

 

باز سکوت می کنم....



نظرات شما عزیزان:

یاس
ساعت23:46---23 اسفند 1390
... و سکوت ، تنها دوستی ست که خیانت نمی کند !!!!!!!!!!!!!

qasedak
ساعت12:10---11 اسفند 1390
آخرین سنگر سکوت ِ...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, ساعت توسط masoud |